Målrettet markedsføring

1

Hvem er dine medlemmer?

Analyse er en vigtig første del af din målrettede markedsføring. For hvem er dine medlemmer? Og endnu vigtigere: hvem beslutter sig for, at du skal gå til den pågældende sportsgren eller aktivitet? Er det forældrene eller medlemmerne selv? Det har kæmpe indflydelse på hvilket content (markedsføring) der passer bedst til jer!

2

"Video er fortsat nr. 1 for målrettet markedsføring"

Forestil dig: Hvornår stopper du typisk mest op på de sociale medier? Ved videoer, billeder eller når der er tonsvis af tekst? 

Måske har du allerede svaret? Men grundlæggende er dine kommende medlemmer sultne efter video-content. Altså markedsføring gennem videoer. 

3

TikTok-annoncering er i fokus

For det tredje handler content markedsføring også om at være målrettet omkring platform for markedsføring. 
Her har generationerne meget at sige. For hvor er brugerne eller medlemmerne i dag? +30 år er typisk fortsat opslugt af Facebook og Instagram, mens den yngre generation er blevet ramt af TikTok-bølgen.